.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مديرکل موسسه مهر مازندران با فرمانده سپاه كربلا
دیدار مديرکل موسسه مهر مازندران با فرمانده سپاه كربلا

مدیر کل و مدیران شعب استان مازندران با سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شمال نيوز ؛ سردار شاهچراغي با اشاره به شعار " همت مضاعف، كار مضاعف" گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالی )هر سال پيام‌هاي بسيار ارزشمندي اعلام مي‌کنند که اگر مردم در راستاي اين پيام ها کارهاي سازنده‌اي داشته باشند ، جهش بزرگي خواهيم داشت.

وي افزود: در سال جاري با بهره گيري از همه امکانات و ظرفيت‌هاي موجود ، در راستاي فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حرکت مي‌کنيم.

شاهچراغي، با تاکيد بر خودسازي در عرصه فکري و روحي بر حفظ اخلاق و سعه صدر توسط کارکنان موسسه مالی واعتباری مهر استان مازندران، افزود: ما درمحضر خدا هر لحظه امتحان مي شويم و بايد در محيط کاري خود فضاي معنوی را بيشتر و پررنگ تر کنیم .

وي با تقدير از خدمات موسسه به قشرهاي مختلف مردم و تلاش براي کاهش مشکلات ايثارگران و بسيجيان اظهار داشت :مردم به اين مجموعه اعتماد دارند که اين مهم ، رسالت همه را سنگين تر مي کند.

مدير کل شعب استان مازندران نيز در اين ديدار با اعلام خبر تبديل موسسه مالي و اعتباري مهر به بانک، گزارشي از فعاليتهاي انجام شده موسسه در سال 88 را ارائه کرد.

حسنعلي هدايت در خصوص نامگذاری سال جاری به نام "همت مضاعف و کار مضاعف" و چگونگی اجرای آن در سیستم پولي و مالی کشور در سال 89 ، اظهار داشت: باید برای دستیابی به اهداف و برنامه در روند اجرای امور تغییراتی ایجاد شود تا بتوان با صرف کمترین هزینه و استفاده بهینه از نیروی انسانی ، میزان کارآیی را افزایش داد.

هدايت گفت: در سال گذشته موسسه از حيثت منابع موفق عمل كرده است و در خدمات رساني به بسيجيان و اقشار مختلف مردم نيز به تعهدات خود جامه عمل پوشانده است.
وي اظهار امیدواری كرد که در سال جاری این خدمات به نحو مطلوب همچون سال گذشته ارائه گردد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.